Hoitolaetiketti

Hoitolaetikettiä kunnioittamalla Sinä ja muut asiakkaat
nauttivat rentouttavasta hoitoelämyksestä.

Yleiset säännöt

Hoitolamme ilmapiiri huokuu tyyneyttä ja rentoutuneisuutta,
joten olethan ystävällinen ja kunnioitat muiden asiakkaiden
rauhaa ja yksityisyyttä. Saapuessasi hoitolaan, huomioithan
muut asiakkaat säätämällä matkapuhelimesi äänettömälle
vierailusi ajaksi sekä välttämällä äänekästä keskustelua
hoitolan tiloissa.

Saapuminen

Ole ystävällinen ja saavu paikalle hyvissä ajoin. Myöhästymisesi
lyhentää omaa hoitoaikaasi myöhästymisen verran. Haluamme
ottaa kaikki asiakkaamme vastaan ajallaan ja emme sen takia
valitettavasti voi joustaa aikatauluissamme.

Hoidostasi riippuen pyydämme sinua täyttämään esitietolomakkeen.
Vastaathan kaikkiin kysymyksiin huolellisesti ja kerrothan hoitajalle
mahdollisista terveydellisistä tai fyysisistä seikoista, jotka saattavat
vaikuttaa hoitoon. Otathan huomioon, että ensimmäisellä hoito-
kerralla varataan aikaa esitietolomakkeen täyttämiseen.

Varaaminen

Varaamalla hoitosi hyvissä ajoin joko soittamalla tai nettiajanvaraus-
järjestelmämme kautta varmistat, että saat kaikki tarvitsemasi hoidot
sinulle parhaiten sopivana aikana. Yritämme parhaamme mukaan
huomioida myös viimehetken toiveet.

Kommunikaatio

Toivomme sinun kertovan, jos haluat hoitajan keskittyvän johonkin
osa-alueeseen enemmän, tai jos jokin tuntuu sinusta epämukavalta.
Kerro rohkeasti hoitajalle toiveesi esim. hieronnan voimakkuudesta.
Hoidon alussa hoitaja tiedustelee hoitoon liittyviä asioita, mutta
antaa sinulle sen jälkeen mahdollisuuden nauttia rauhassa hoidosta
niin halutessasi. Voit milloin tahansa esittää hoitajalle toiveitasi
hoidon kulkuun liittyen. Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiin.

Puhtaus

Asiakasviihtyvyyden vuoksi pyydämme sinua jättämään ulkokengät
aulaan niille varattuun paikkaan. Halutessasi voit käyttää hoitolan
sisätossuja.

Varauksen peruminen

Valitsemasi hoidot on varattu sinua varten. Ymmärrämme, että
aikataulut voivat muuttua. Esteen sattuessa ilmoitathan puhelimitse
peruutuksesta tai muutoksesta viimeistään hoitoa edeltävänä
päivänä, jotta henkilökunta pystyy reagoimaan peruutukseen ja
tarjoamaan vapaata aikaa toiselle asiakkaalle. Saapumatta
jättämisestä tai samana päivänä peruutetusta hoidosta joudumme
perimään hoidon täyden hinnan.

Maksutavat

Käteinen, pankkikortti, Visa Electron, MasterCard, Visa. Maksaessasi
hoitosi lahjakortilla muistathan ilmoittaa lahjakortin numeron
varausvaiheessa ja ottaa kortin mukaan, kun tulet hoitoon.
Liikunta- ym. virikesetelit eivät käy maksutapana meistä
johtumattomista syistä.

Lahjakortit

Varaathan hoidon ennen lahjakortin viimeistä voimassaolopäivää,
sillä emme valitettavasti voi vastaanottaa lahjakortteja, joiden
voimassaolo on umpeutunut.

Lahjakorttihoidon voi vaihtaa toiseen samanarvoiseen hoitoon,
tai sen voi käyttää tuoteostoihin.

Lahjakorttimme ovat voimassa 4 kuukautta ostopäivästä. Jos
lahjakorttisi voimassaoloaika on päässyt umpeutumaan, ole
ystävällinen ja soita vastaanottoomme.

Ruusut ja risut

Mielipiteelläsi on merkitystä! Vastaanotamme mielellämme
rehellistä palautetta ja pyrimme kehittämään palveluitamme
koko ajan.

Toivotamme Sinulle miellyttävää hoitoelämystä!