Hoitolaetiketti

Hoitolaetikettiä kunnioittamalla Sinä ja muut asiakkaat nauttivat rentouttavasta hoitoelämyksestä.

Yleiset säännöt

Hoitolamme ilmapiiri huokuu tyyneyttä ja rentoutuneisuutta, joten olethan ystävällinen ja kunnioitat muiden asiakkaiden rauhaa ja yksityisyyttä. Saapuessasi hoitolaan, huomioithan muut asiakkaat säätämällä matkapuhelimesi äänettömälle vierailusi ajaksi sekä välttämällä äänekästä keskustelua hoitolan tiloissa.

Saapuminen

Ole ystävällinen ja saavu paikalle hyvissä ajoin. Myöhästymisesi lyhentää omaa hoitoaikaasi myöhästymisen verran. Haluamme ottaa kaikki asiakkaamme vastaan ajallaan ja emme sen takia valitettavasti voi joustaa aikatauluissamme.

Hoidostasi riippuen pyydämme sinua täyttämään esitietolomakkeen.  Vastaathan kaikkiin kysymyksiin huolellisesti ja kerrothan hoitajalle  mahdollisista terveydellisistä tai fyysisistä seikoista, jotka saattavat  vaikuttaa hoitoon. Otathan huomioon, että ensimmäisellä hoitokerralla varataan aikaa esitietolomakkeen täyttämiseen.

Varaaminen

Varaamalla hoitosi hyvissä ajoin joko soittamalla tai nettiajanvarausjärjestelmämme kautta varmistat, että saat kaikki tarvitsemasi hoidot sinulle parhaiten sopivana aikana. Yritämme parhaamme mukaan huomioida myös viimehetken toiveet.

Kommunikaatio

Toivomme sinun kertovan, jos haluat hoitajan keskittyvän johonkin osa-alueeseen enemmän, tai jos jokin tuntuu sinusta epämukavalta. Kerro rohkeasti hoitajalle toiveesi esim. hieronnan voimakkuudesta. Hoidon alussa hoitaja tiedustelee hoitoon liittyviä asioita, mutta antaa sinulle sen jälkeen mahdollisuuden nauttia rauhassa hoidosta niin halutessasi. Voit milloin tahansa esittää hoitajalle toiveitasi hoidon kulkuun liittyen. Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiin.

Puhtaus

Asiakasviihtyvyyden vuoksi pyydämme sinua jättämään ulkokengät aulaan niille varattuun paikkaan. Halutessasi voit käyttää hoitolan sisätossuja.

Varauksen peruminen

Valitsemasi hoidot on varattu sinua varten. Ymmärrämme, että aikataulut voivat muuttua. Esteen sattuessa ilmoitathan puhelimitse peruutuksesta tai muutoksesta viimeistään hoitoa edeltävänä päivänä, jotta henkilökunta pystyy reagoimaan peruutukseen ja tarjoamaan vapaata aikaa toiselle asiakkaalle. Saapumatta jättämisestä tai samana päivänä peruutetusta hoidosta joudumme perimään hoidon täyden hinnan.

Maksutavat

Käteinen, pankkikortti, Visa Electron, MasterCard, Visa. Maksaessasi  hoitosi lahjakortilla muistathan ilmoittaa lahjakortin numeron varausvaiheessa ja ottaa kortin mukaan, kun tulet hoitoon. Liikunta- ym. virikesetelit eivät käy maksutapana meistä johtumattomista syistä. Hierojillemme käy Smartum-hieronta-etu, jos työnantajasi on meidän hoitolamme listalta valinnut.

Lahjakortit

Varaathan hoidon ennen lahjakortin viimeistä voimassaolopäivää, sillä emme valitettavasti voi vastaanottaa lahjakortteja, joiden voimassaolo on umpeutunut.

Lahjakorttihoidon voi vaihtaa toiseen samanarvoiseen hoitoon, tai sen voi käyttää tuoteostoihin.

Lahjakorttimme ovat voimassa 4 kuukautta ostopäivästä. Jos lahjakorttisi voimassaoloaika on umpeutumassa enne varattua hoitoa, ole ystävällinen ja soita vastaanottoomme.

Ruusut ja risut

Mielipiteelläsi on merkitystä! Vastaanotamme mielellämme rehellistä palautetta ja pyrimme kehittämään palveluitamme koko ajan.

Toivotamme Sinulle miellyttävää hoitoelämystä!